W każdej firmie istnieje obawa przed zmianami. Jest to obszar dyskomfortu personelu.
- Dlaczego warto zmienić nawyki pracowników?
- Jakie szkolenia dla personelu warto przeprowadzić w zakresie stosowania nowych technologii i technik sprzedaży?
Zanim rozpoczniemy proces zmian, należy odpowiedzieć na powyższe kluczowe pytania, które pomogą nam w przygotowaniu do rewolucji.
Aby zminimalizować stres pracowników, proponujemy dokonanie wstępnej analizy i ewaluacji firmy wraz z jej personelem, w oparciu o najnowocześniejsze techniki. Przeprowadzimy Twoją firmę przez cały proces zmian.
JAK WSPIERAMY PROCES POMOCY KLIENTOWI?
Dlaczego klient zdecyduje się na zakup Twojego produktu pomijając kryterium cenowe? Czy istnieją powody, aby dokonać zakupu za pomocą Twojej sieci dystrybucji pomijając sklepy internetowe i inne sieci sprzedaży?
To pytanie jest kluczowe, ponieważ jeśli odpowiedź nie jest przekonująca, klient dokona zakupu w innym miejscu. Właściwa odpowiedź na pytanie leży w następujących kluczowych zagadnieniach:
Spersonalizowane prowadzenie relacji z klientem, Wzajemna znajomość historii relacji biznesowych, Jakość doradztwa twoich sprzedawców, Serwis, marketing, logistyka – zauważalna korzyść, Dostępność produktów, Oryginalność twoich propozycji, Zrozumienie ceny
JAK POZNAĆ LEPIEJ KLIENTA W BIG DATA?
Zwykle otrzymujemy wiele informacji o naszych klientach i nie analizujemy ich pod kątem rozwoju biznesu. Wszystkie te informacje muszą być zebrane w systemie BIG DATA i odpowiednio wykorzystane.
Marketing powinien być tworzony z indywidualnym podejściem do klienta. Ważne jest, aby zdobyć jak najwięcej informacji o każdym typie klienta w naszym biznesie. Dzięki temu wiemy w jaki sposób możemy działać tak, aby zaspokoić indywidualne potrzeby klientów i doprowadzić do wieloletniej współpracy.
CO TO JEST MARKETINGOWA „ERUPCJA”?
Dotychczas marketing skupiał się na statystycznym odbiorcy, oferując klientom reklamy oparte na danych, które nie uwzględniały indywidualnych czynników w zachowaniu potencjalnych klientów.
Obecnie każdy klient obsługiwany jest w sposób indywidualny:
• Jak się z nim komunikować?
• Jak mu służyć?
• Jak można pomóc mu rozwijać swoją działalność?
JAK ROZWIJAĆ MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
Musimy mieć na uwadze, że ludzie aktywni zawodowo, ze zdobytym już doświadczeniem są obecni w różnych mediach społecznościowych. Ponadto, znajdziemy tam również osoby decyzyjne w interesujących nas firmach.
Należy pamiętać, iż szybko rozwijający się świat mediów społecznościowych przeniósł do internetu część życia zawodowego większości ludzi. To tam rodzą się wielkie pomysły, to tam toczą się dyskusje na ważne tematy.
Media społecznościowe staną się wkrótce prawdopodobnie podstawowym sposobem komunikowania się między ludźmi. Musimy o tym pamiętać, szukając sposobów na znalezienie nowych klientów.